Политика за връщане и възстановяване

Връщане

Нашата политика за връщане продължава 14 дни. Електрическите уреди са покрити с 12-месечна гаранция. Ако след покупката Ви са изминали 14 дни, за съжаление не можем да Ви предложим възстановяване или замяна. Разходите за връщане се покриват от нас за дефектни или повредени артикули, които трябва да бъдат в оригиналната си опаковка. Във всички останали случаи ще бъдете отговорни за плащането на разходите за връщане. Ако получите възстановяване, разходите за връщане ще бъдат приспаднати от възстановяването.

За да върнете поръчката си, обадете ни се на телефон 0894854852, изпратете ни имейл на адрес mail@terzico.bg или попълнете нашата форма за контакт и ще Ви помогнем с етикети и инструкции. Алтернативно, можете сами да организирате връщането чрез избран от Вас метод.

За да отговаряте на условията за връщане, Вашият артикул трябва да бъде неизползван и в същото състояние, в което сте го получили. Трябва също да бъде в оригиналната опаковка. За да завършите връщането си, изискваме фактура (или разписка, издадена от куриера за пощенски паричен превод) и номера на поръчката Ви. Има определени ситуации, при които се отпускат само частични възстановявания (ако е приложимо):

- Всеки артикул, който не е в първоначалното си състояние, е повреден или липсват части поради причини, които не се дължат на наша грешка.

- Всеки артикул, който се връща повече от 14 дни след доставката и не се покрива от допълнителна гаранция. 

Възстановявания (ако е приложимо)

След като върнатият продукт бъде получен и проверен, ще Ви изпратим имейл, за да Ви уведомим, че сме получили върнатата Ви стока. Ще ви уведомим и за одобрението или отхвърлянето на възстановяването. Ако сте одобрени, възстановяването ще бъде обработено, издадено кредитно известие и сумата ще бъде преведена по банковата Ви сметка или оригиналния метод на плащане в рамките на 24 часа след одобрението.

Ние ще отговорим на Вашето искане за връщане в рамките на същия ден и ще Ви изпратим етикет за връщане. Колкото по-скоро изпратите пакета обратно към нас, толкова по-скоро ще го получим. Ще обработим възстановяването Ви веднага щом пакетът бъде върнат и ще отнеме до 5 работни дни, за да се покажат парите в профила Ви.

Закъснели или липсващи възстановявания (ако е приложимо)

Ако все още не сте получили възстановяване, първо проверете отново банковата си сметка. След това се свържете с издателя на дебитната/кредитната си карта, но може да отнеме известно време преди официалното отчитане на възстановяването. След това се свържете с банката си. Често има време за обработка, преди да бъде осчетоводено възстановяването. Ако сте направили всичко това и все още не сте получили възстановяването си, моля, свържете се с нас на адрес mail@terzico.bg.

Замени (ако е приложимо)

Сменяме артикули, ако те са дефектни или повредени. Ако трябва да замените артикул, обадете ни се на телефон 0894854852, изпратете ни имейл на адрес mail@terzico.bg или попълнете нашата форма за контакт.

За да върнете продукта си, без да се свържете с нас, трябва да изпратите продукта си до:
Терзико ЕООД, 0894854852
офис на Спиди, гр. Панагюрище

Моля, посочете номера на поръчката си. Ако изпращате артикул над 50 лв, трябва да обмислите възможността за използване на услуга със застраховка на продукта. Ние не гарантираме, че ще получим върнатия от Вас артикул.